1h
2
Početnik
January 8, 2025
Digitalni marketing je skup strategija i tehnika koje se koriste za promociju proizvoda, usluga ili brendova putem digitalnih kanala. Za razliku od tradicionalnog marketinga (poput oglasa u novinama, na radiju ili televiziji), digitalni marketing koristi internet i elektroničke uređaje kako bi došao do ciljane publike. Glavni cilj digitalnog marketinga je povezati se s potrošačima, povećati prepoznatljivost brenda i ostvariti prodajne rezultate.
Web stranice
Web stranica je "osnovni digitalni prostor" gdje posjetitelji mogu dobiti informacije o proizvodima ili uslugama. Optimizirana web stranica može značajno poboljšati korisničko iskustvo i povećati broj konverzija.
SEO (Optimizacija za tražilice)
SEO obuhvaća tehniku optimizacije web stranica kako bi ih tražilice (poput Googlea) prikazale među prvim rezultatima pretrage. Korištenjem ključnih riječi i tehničke prilagodbe, SEO poboljšava vidljivost na internetu.
Content Marketing (Marketing sadržaja)
Stvaranje korisnog i relevantnog sadržaja, poput blogova, videozapisa, infografika i e-knjiga, privlači ciljanu publiku i angažira ih na dulji rok. Dobar sadržaj gradi povjerenje i autoritet brenda.
You must be logged in to submit a review.
Besplatno